نسخه جدید و آخر SOMEDAY Paid  برای اندروید

بررسی بازی SOMEDAY: داستان این بازی جذاب ماجراجویی به این صورت است که :

او در حال برگشتن از سر کار به خانه بود. خیابان ها کاملا تاریک شده بودند. او اوایل، شب های تاریک را دوست داشت ولی از موقعی که با او ملاقات کرده است، همه چیز تقریبا عوض شده و همه چیز متفاوت شده است. در واقع او متفاوت شده است.چند قدم بیشتر با ماشین فاصله ندارد. سوار ماشین می شود. او همیشه به آن سفر خاطره انگیزی که با او به دریاچه رفت، فکر می کند. روز خوبی بود حتی بهترین روز عمرش بود.

سوییچ ماشین را در جایش می گذارد و پایش را روی پدال گاز قرار می دهد. او رفت خانه. یک روز دیگر بدون اون. او به سمت جلو رانندگی کرد. جاده به سختی قابل دیدن بود و او نیز در شرایط خوبی نبود. میخواست بخوابد. چشم هایش ناخواسته بسته می شدند. او فکر کرد بهتر است که به یک تاکسی زنگ بزند. ناگهان صدای شکستن شیشه آمد.او دچار گناه شده بود. نمیتوانست تکان بخورد. احساس کرد که زندگی اش به پایان رسیده ولی به دلیل نامعلومی اینگونه برای او به نظر رسید که این پایان ماجرا نیست…

بازی SOMEDAY در مارکت گوگل پلی با قیمت 0.99 دلار منتشر شده است و در حال حاضر بیش —- دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 3.8 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این بازی را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت پنجره سافت نصب نمایید.

موارد جدیدی که در این نسخه از بازی SOMEDAY وجود دارند:

باگهای موجود رفع شده اند



لینکهای دانلود

اسکرین شات

- - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.