دانلود The Last Dream Full ماجراجویی آخرین رویا برای اندروید دیتا

بررسی بازی The Last Dream:

بازی آخرین رویا یک بازی شگفت انگیز در سبک پازل و ماجراجویانه است که با داشتن بعضی از المنت های کلاسیک باعث شده بسیار چالش بر انگیز باشد برای گیمرهای حرفه ایبازی The Last Dream دارای داستانی عاشقانه به همراه چرخش های غیر عادی است.هر شب همسر شما الیزابت که در تصادف ماشین کشته شده وارد خواب و رویای شما می شود. انگار که دارد شما را صدا می زند. دلیلش چیست؟

یک روز صبح یک نکته عجیب راجب خواب تان می فهمید و همین امر شما را وارد مسیری پر از ماجراجویی می کند. مسیری که شما را به همسرتان می رساند. واقعیت های شما الان ترکیبی از خواب ها یتان شده که به صورت نیروهای نامرئی سعی می کنند شما را از دیدن همسرتان بازدارند.شجاعت شما باعث می شود روح او را دنبال کنید و نکته های جدیدی را در مکان های مختلف پیدا کنید و با گربه ای آشنا خواهید شد که در این مسیر به شما بسیار کمک خواهد کرد. آیا این تماما یک رویا است یا واقعیت است؟ هر چه که باشد شما میدانید که هیچ راه دیگری ندارید زیرا شما عاشق همسرتان هستید و حاضرید برای نجات او هر کاری انجام دهید.

بازی The Last Dream در مارکت گوگل پلی با قیمت 4.99 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته شده است که حال میتوانید نسخه آخر آن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت پنجره سافت دانلود نمایید.قابل ذکر است بازی فوق در حال حاضر امتیاز 4.2 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 5000 بار توسط کاربران از سرتاسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

طریقه نصب بازی The Last Dream:

ابتدا فایل نصبی را دانلود کرده و آن را نصب نمایید.

فایل دیتا را دانلود نمایید سپس آن را از حالت فشرده خارج سازید.

حال پوشه com.specialbit.dreams.android.full را در مسیر Android/obb کپی کنید.

بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.



اسکرین شات

- - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.