نسخه جدید و آخر HibernatorHibernate running apps Pro

بررسی نرم افزار Hibernator:Hibernate running apps: نرم افزار هیبرناتور یک بهینه ساز است که به شما این امکان را می دهد که تمامی نرم افزارهای در حال اجرا در گوشی تان را ببندید و مانع آن شوید که دوباره اجرا شوند. کار با این نرم افزار بسیار راحت است و مصرف باطری گوشی تان را پایین آورده و پردازش آن را بهتر می کند.نرم افزار Hibernator:Hibernate running apps یک راه آسان و سریع را به شما برای بستن تمامی نرم افزارها ارائه می دهد که همین کار باعث میشود پردازش گوشی شما بهتر شود. همچنین قابلیت این را نیز دارد که به صورت اتوماتیک وقتی صفحه گوشی خاموش می شود تمامی نرم افزارها را ببندد.

تفاوت این برنامه با برنامه killapps در چیست؟ هیبرناتور بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر از نرم افزار killapps می باشد. به خاطر اینکه به صورت اتوماتیک وقتی صفحه گوشی خاموش میشود تمامی نرم افزارها را می بندد.

نرم افزار Hibernator:Hibernate running apps در مارکت گوگل پلی رایگان منتشر شده است و در حال حاضر بیش 100,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت پنجره سافت نصب نمایید.

برخی از قابلیت های نرم افزار Hibernator:Hibernate running apps:

بستن تمامی نرم افزارها

دارای ویدجت های مختلف

بستن اتوماتیک نرم افزارها در صورت خاموش شدن صفحه گوشی

بالا بردن سرعت گوشی

کاهش مصرف باطری

پایین آوردن دمای سی پی یو گوشی

بسیار امن می باشد و بسیاری از قابلیت های دیگر

موارد جدیدی که در این نسخه وجود دارند:

باگ های موجود رفع شده اند



اسکرین شات

- - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.