نسخه جدید و آخر Crash Club برای اندروید

نسخه جدید و آخر بازی Crash Club 1.1.1 بازی اکشن و آنلاین باشگاه تصادف اندروید

Crash Club یک بازی جدید در سبک بازی های اکشن و آنلاین می باشد که به تازگی توسط استودیو بازیسازی Pretty great تهیه و به صورت رایگان در مارکت منتشر شده است.25 نوع از ماشین های مختلف در بازی گنجانده شده است که کاربران را به صورت آنلاین به یک جنگ ماشینی دعوت میکند.یک جنگ بی رحم در جاده ها همه جا را میتوانید به ویرانی بکشانید.شما باید با سرعت برانید و به سمت حریفان خود بمب پرتاب کنید و آنها را از بین ببرید و سطح قدرت خود را افزایش دهید و با از بین بردن حریفان خود امتیاز کسب کنید.شما میتوانید با پیشروی در بازی انواع سلاح های مختلف را آنلاک کنید و از آنها در بازی خود استفاده نمایید.پیشنهاد میکنیم اگر به بازی های جنگی ماشینی علاقه مند هستید حتما این بازی را از سرور پنجره سافت دانلود نمایید.

بازی آنلاین و تست شده است

آخرین تغییرات بازی:

– Whole new buying cars system: you now have a chance of getting better cars, and can unlock new categories. Prices have also been adjusted.
– Can now spend coins to tune up your cars and increases its level (unlocks at Level 9)
– Increased performance and reduced app size.
– Improvements to the VIP system
– Major improvements to connecting and level up screens
– Added a starter pack deal
– Mountains of bug fixes and improvements across the board!




اسکرین شات

دانلود Crash Club بازی اکشن و آنلاین باشگاه تصادف اندروید دانلود Crash Club بازی اکشن و آنلاین باشگاه تصادف اندروید دانلود Crash Club بازی اکشن و آنلاین باشگاه تصادف اندروید

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.