نسخه جدید و آخر Walking War Robots برای اندروید

War Robots جنگ ربات ها یک بازی اکشن مولتی پلیر می باشد که توسط استودیو بازیسازی Pixonic LLC تهیه و به صورت رایگان در مارکت گوگل معرفی شده است.این بازی بیش از 50 میلیون بار دانلود از مارکت گوگل داشته و امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص داده و جز بهترین و پرطرفدارین بازی های اندرویدی می باشد.این بازی به صورت آنلاین و تیمی 6 در مقابل 6 توسط شما بازی میشود.

حال زمان جنگ است، آیا شما آماده حملات شگفت انگیز، مانورهای پیچیده تاکتیکی و ترفندهای بسیار گنگ هستید که رقبای شما در مقابل شما ایستادگی کنند؟ ربات های دشمن را از بین ببرید، همه ی چراغ ها را ضبط کنید و سلاح های خود را ارتقا دهید تا نیروی رزمی، سرعت و دوام ربات نبرد خود را افزایش دهید. خودتان را در هر نقشه اثبات کنید و از استراتژی ها و تاکتیک های مختلف برای پیروزی در جنگ استفاده کنید.

این بازی پر طرفدار بر روی دستگاه های اندرویدی و تبلت های اندرویدی قابل اجرا است و ما نیز به شما این بازی اکشن و فوق العاده را پیشنهاد میکنیم.شما میتوانید برای همیشه نسخه آخر این بازی را از این صفحه دنبال کرده و جدیدترین نسخه را از سرورهای قدرتمند پنجره سافت دانلود نمایید.

بازی فوق العاده جنگ ربات ها همراه دیتا و مود

بازی آنلاین است

ویژگی های بازی: – 24 ربات نبرد با قدرت های مختلف. – بیش از 20 نوع سلاح، از جمله موشک های بالستیک، انرژی و اسلحه پلاسما. چه چیزی را انتخاب میکنید؟ – بسیاری از ترکیبات احتمالی روبات ها و سلاح ها. یک ماشین جنگی را به تناسب سبک بازی خود بسازید – قبیله خود را ایجاد کنید و آن را به پیروزی های شگفت انگیز هدایت کنید؛ – پیوستن به حماسه جنگ PvP در برابر رقبای از سراسر جهان؛ – وظایف نظامی کامل برای پاداش و کسب عنوان بهترین خلبان.

طریقه نصب بازی:

ابتدا فایل نصبی را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب نمایید

فایل دیتا را دانلود کنید و از حالت فشرده خارج سازید

حال پوشه com.pixonic.wwr را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید

بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

آخرین تغییرات بازی:

رفع اشکالات و بهبود بازی و ویژگی های جدید



اسکرین شات

- - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.