دانلود جدیدترین نسخه CloudPlayer by doubleTwist موزیک پلیر اندروید

بررسی نرم افزار CloudPlayer :

کلود پلیر، انقلابی است در موزیک پلیرها که کنترل کامل موزیک هایتان را صرف نظر از اینکه کجا ذخیره شده اند را به شما می دهد.میتوانید به صورت آفلاین از نرم افزار استفاده کنید و یا اینکه میتوانید از اکانت دراپ باکس، وان درایو و گوگل درایو خود برای ساخت یک جعبه کلود برای تمامی موزیک های خود استفاده کنید.میتوانید از اکانت کلود خود آهنگ دانلود کنید و به صورت آفلاین به آن گوش دهید. قابلیت گرفتن بکاپ از لیست کلود شما و همچنین سینک شدن به آن، پشتیبانی از کروم کست و بسیاری از قابلیت های دیگر و همچنین شامل 10 باند اکولایزر میباشد.

برنامه CloudPlayer در مارکت گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته شده است که حال میتوانید نسخه کامل آن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت پنجره سافت دانلود نمایید.قابل ذکر است اپلیکیشن فوق در حال حاضر امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 500,000 بار توسط کاربران از سرتاسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار کلود پلیر CloudPlayer:

طراحی شیک

عکس آلبوم ها با کیفیت بالا

طبقه بندی حرفه ای فایلها از جمله آلبوم ها، هنرمندان و غیره

قابلیت های پرمیوم صدا:

پشتیبانی از فایلهایی مانند FLAC و ALAC

پشتیبانی از پخش بدون فاصله برای فرمت هایی نظیر FLAC، ALAC

پشتیبانی از فایلهای: Mp3, AAC, OGG, m4a, wav و دیگر فایلها

پشتیبانی از خارج کردن و ذخیره کردن آهنگ ها از کلود

قابلیت های پلی لیست کلود:

گرفتن بکاپ از پلی لیست شما به صورت رایگان

سینک کردن رایگان پلی لیست شما در تمامی دستگاههای اندرویدی که دارید

نسخه معمولی نرم افزار را میتوانید تا 30 روز به صورت رایگان استفاده نمایید و بعد از 30 روز فقط قابلیت های پرمیوم نرم افزار قفل خواهند شد.

اسکرین شات




اسکرین شات

دانلود نرم افزار CloudPlayer by doubleTwist موزیک پلیر اندروید دانلود نرم افزار CloudPlayer by doubleTwist موزیک پلیر اندروید دانلود نرم افزار CloudPlayer by doubleTwist موزیک پلیر اندروید

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.