نسخه جدید و آخر Autosync Google Drive Ultimate برای اندروید

بررسی نرم افزار Autosync Google Drive: اتوسینک گوگل درایو به شما این امکان را می دهد که به صورت اتوماتیک فایل ها و فولدرهای نامحدودی را با فضایی که در گوگل درایو کلود دارید و همچنین با دیگر دستگاه هایتان به اشتراک بگذارید یا سینک کنید.این نرم افزار، یک ابزار ایده آل برای سینک کردن عکس، آپلود عکس، دانلود موزیک، بک آپ فایل و مدارک، ارسال اتوماتیک فایل ها، اشتراک گذاری اتوماتیک بین دستگاه ها می باشد.

فایل های جدید دستگاه تان فوری و با سرعت در گوگل درایوتان آپلود می شود و فایل های جدید گوگل درایوتان به صورت اتوماتیک بر روی دستگاه تان دانلود می شوند. اگر از روی اشتباه یک فایل را در یک طرف این معادله پاک کنید، در هر دو طرف پاک خواهد شد. مثلا اگر یک فایل که در گوشی تان هست را پاک کنید. همان فایل در گوگل درایو شما نیز پاک خواهد شد. قابلیت اجرا در تمامی دستگاه هایتان را دارد مثلا هم میتوانید روی تبلت و هم روی گوشی خود همزمان نصب کنید که اگر فایل های هر دو دستگاه شما با یک اکانت گوگل درایو سینک باشد، دو دستگاه شما نیز اتوماتیک به هم سینک می شود.

نرم افزار Autosync Google Drive در مارکت گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است و در حال حاضر بیش از 1,000,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت پنجره سافت نصب نمایید.

برخی از قابلیت های این نرم افزار Autosync Google Drive:

حالت های سینک شدن مختلف

آپلود سریع و آنی

بسیار کاربردی و مصرف باطری کم

نصب آسان

مانیتور کردن سطح باطری

و بسیاری از قابلیت های دیگر

آخرین تغییرات برنامه Autosync Google Drive:

رفع اشکالات برنامه


اسکرین شات

- - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.