دانلود نسخه جدید و آخر شیپور اندروید Sheypoor

Sheypoor 4.0.7 برنامه پرطرفدار ایرانی میباشد.شیپور فضایی رایگان برای خرید و فروش فراهم کرده است تا همه از هر کجای ایران بتوانند سریع، آسان و بدون واسطه کالا و خدمات خود را برای فروش آگهی کنند و یا آن چه که دنبال آن هستند را با قیمت مناسب پیدا کنند. در شیپور هر چه که فکر می‌کنید، از خودرو و املاک گرفته تا موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم خانه و هزارن نوع کالای دیگر قابل خرید، فروش و مقایسه است.پیشنهاد میکنیم نسخه آخر این برنامه را برای همیشه از همین صفحه دنبال و دانلود نمایید.

شیپور فضایی رایگان برای خرید و فروش فراهم کرده است تا همه از هر کجای ایران بتوانند سریع، آسان و بی واسطه خودرو، املاک، کالا و خدمات خود را برای فروش آگهی کنند و یا آن چه که دنبال آن هستند را با قیمت مناسب پیدا کنند. درنیازمندی های شیپور هر چه که فکر می‌کنید از آگهی های استخدام تا انواع خودرو، موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم خانه و هزاران نوع کالا و خدمات دیگر قابل خرید، فروش و مقایسه است.

تغییرات نسخه 4.0.7 Sheypoor:

قابلیت تماس مستقیم از صفحه جستجو بهبود عملکرد کلی برنامه رفع برخی مشکلات




اسکرین شات

دانلود آخرین نسخه برنامه شیپور Sheypoor اندروید دانلود آخرین نسخه برنامه شیپور Sheypoor اندروید دانلود آخرین نسخه برنامه شیپور Sheypoor اندروید

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.