دانلود نسخه جدید آرکید خاص گام های احمقانه اندروید مود Silly Walks برای اندروید

Silly Walks v1.2.4 Mod – بازی گام های احمقانه مخصوص اندروید تریلر نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Silly Walks – گام های احمقانه یک بازی آرکید – ماجراجویی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از استودیوی Part Time Monkey برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! هدف از بازی Silly Walks نجات دوستان تان می باشد، دوستانی که در قفس زندانی شده اند و شما باید ان ها را یکی پس از دیگری نجات دهید! کنترل های تک لمسی بازی Silly Walks به شما امکان حرکت ازادانه را می دهند، طیف گسترده ای از موانع مختلف مثل اجاق گاز، چاقو، تبر و … در مسیر حرکت تان قرار دارد که باید از ان ها به سلامت عبور کنید تا در نهایت به هدف تان برسید و ده ها مرحله خاص را پشت سر بگذارید! با کشیدن انگشت برروی صفحه نمایش به این طرف و ان طرف بروید و برای رسیدن به ته خط و نجات دوستان تان تلاش کنید! اگر به دنبال یک بازی آرکید دوست داشتنی و محبوب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Silly Walks با ساخت کم نظیر نظرتان را جلب میکند، همانطور که نظر هزاران نفر را به خود جلب کرده و امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را در گوگل پلی کسب نموده است!

بازی Silly Walks تا به این لحظه حدود 10 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازیها به شمار می رود که جدیدترین نسخه اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت پنجره سافت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.2.4 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

اسکرین شات

- - - - - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.