اپدیت جدید و آخر Mobogram موبوگرام اندروید

دانلود اخرین نسخه موبوگرام

Mobogram یکی از نرم افزارهای سفارشی از API رسمی تلگرام است. موبوگرام که توسط تیم برنامه سازی هانیستا برای دستگاههای اندرویدی عرضه شده . با داشتن امکانات کامل و جدید که در تلگرام نسخه اصلی نمیتوان آنها را یافت توانسته جای خود را در میان کاربران باز کند. گروه برنامه نویسی هانیستا از سال ۱۳۹۲ با هدف پاسخگویی به نیاز کاربران و با بکارگیری متخصصان زبده و متعهد فعالیت خود را آغاز نموده و با ارائه ی این برنامه بینظیر، توانایی برنامه نویسان داخلی را در زمینه تولید مسنجری باکیفیت به اثبات رسانده است.

برخی از امکانات موجود در موبوگرام  قابلیت روح، دسته بندی گفتگوها در فیلدهای جداگانه و مخفی کردن چت ها هستند. در تلگرام اصلی امکان دسته بندی چت ها، کانال ها و گروهها وجود ندارد اما در موبوگرام میتوان براحتی آنها را تفکیک کرده و در تب هایی مانند گروهها، کانالها، رباتها و مخاطبین قرار دهید تا به سرعت چت موردنظرتان را بیابید.

اما قابلیت ممتازی که باعث برتری موبوگرام نسبت به سایر برنامه های مشابه تلگرام شده، وجود سیستم دانلود فایل داخلی است که امکان زمانبندی و مدیریت کامل فایلهای دانلودی را فراهم نموده است.

کاربران بلاک شده از طرف تلگرام  نیز  فراموش نشده اند تا بتوانند با استفاده از راهنما و ربات اسپم بوت، برای آزادسازی اکانت خود اقدام کنند. مسلما تبهای جداگانه ای که برای تفکیک استیکرها طراحی شده مانند آخرین استیکرهای استفاده شده، موردعلاقه ها و غیره باعث استفاده آسان از برچسب ها حین مکالمات خواهد شد.

از تمام اینها که بگذریم پوسته های رنگی و متفاوت موبوگرام، جذابیت بیشتری برای کاربران دارند. میتوان از میان تم های متنوع پیشفرض یکی را انتخاب نموده و یا با کمک پنل پیشرفته آن، تم رنگی به سلیقه خود طراحی کرد. برای هرفعالیتی دکمه دسترسی سریع طراحی شده، مثلا میتوان با فشار یک آیکون، حالت روح را فعال کرد تا مخاطب متوجه آنلاین بودنمان نشود، یا اینکه دکمه حالت شب را برای مطالعه گفتگوها در شب فعال کرد.

موارد ذکر شده تنها گوشه ای از امکانات منحصربفرد این برنامه پرطرفدار است و به نکاتی مانند امنیت بالا و سیستم رمزگذاری پیشرفته آن اشاره ای نشد. اگر تاکنون از سایرنسخه های تلگرام استفاده میکردید بهتر است یکبار لذت چت با Mobogram را تجربه کنید تا متوجه کارکرد عالی و سرعت بالای آن شوید. هم اکنون تیم پنجره سافت مفتخر است جدیدترین نسخه این برنامه حرفه ای را برای همراهان گرامی عرضه نماید.

تغییرات نسخه جدید Mobogram:

  • حذف حالت روح
  • عدم توقف دانلود گیف با اسکرول یا خروج از گفتگو
  • (فعالسازی در تنظیمات موبو - تنظیمات فایل و رسانه ها)
  • امکان مرتب سازی مخاطبین بر اساس زمان آخرین بازدید
  • اضافه شدن حالت شب(پوسته تاریک) به منوی اصلی
  • امکان غیرفعال کردن دانلود خودکار تصاویر قبل و بعد از تصویر نمایش داده شده

برنامه های مشابه:


دانلود آپدیت بیتاک

دانلود آپدیت ویچت

دانلود آپدیت تلگرام طلایی

دانلود آپدیت سروش

دانلود آپدیت هاتگرام

دانلود آپدیت وایرمسنجر

 

دانلود آپدیت اینستاگرام

دانلود آپدیت گوگل الو

دانلود آپدیت ایمو

دانلود آپدیت دایرکت اینستاگرام

دانلود آپدیت تلگرام ایکس

دانلود آپدیت اسنپ چت

 

دانلود آپدیت شیریت

دانلود آپدیت همراه بانک ملی

دانلود آپدیت توییتر

دانلود آپدیت تلگرام پلاس

دانلود آپدیت زاپیا

 

دانلود آپدیت فایل منیجر

دانلود آپدیت واتساپ

دانلود آپدیت ویسپی

دانلود آپدیت تلگرام فارسی

دانلود آپدیت اسنپ

دانلود آپدیت تلگرام

 

دانلود آپدیت گپ

دانلود آپدیت آپ

دانلود آپدیت فیلگرام

دانلود آپدیت همراه بانک ملت

دانلود آپدیت روبیکا

دانلود آپدیت لاین

 

 

لینکهای دانلود

اسکرین شات

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.