دانلود نسخه جدید Google Allo

Google Allo مسنجر شرکت گوگل با عنوان الو برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. الوی گوگل یک پیامرسان جدید است که باعث می شود مکالمات شما با دوستان و آشنایان ساده تر، سازنده تر و رساتر انجام شود. گوگل پس از عرضه مسنجر های مختلف در سیستم عامل اندروید که هر یک به نوعی یک شکست برای این شرکت بزرگ محسوب می شد با تولید Allo تصمیم جدی برای رقابت با محبوب ترین مسنجر های جهان دارد. با این حال الو جایگزینی برای دیگر سیستم های ارتباطی گوگل نبوده و تنها شروعی دوباره برای این شرکت بزرگ خواهد بود.

این برنامه به نحوی طراحی شده است که از تمامی امکاناتی گوگل به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند فراهم کرده بهره مند گردد. مهمترین قابلیتی که در این مسنجر وجود دارد سیستم پاسخگوی هوشمند است. این سرویس با توجه به ارسال های شما در طول زمان پاسخ های مشابه و یا معقولی را از طرف شما ارسال خواهد کرد

گوگل الو برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی شما از یک سیستم چت خصوصی با حالت ناشناس دارد که در آن  تمامی مکالمات رمزگزاری شده و با اتمام تاریخ انقضای چت محتوای رد و بدل شده توسط کاربران به صورت کامل حذف خواهد شد. این ویژگی را قبلا در مسنجر تلگرام هم وجود داشت. اما  نقطه قوت این برنامه هسته اصلی گوگل و هماهنگی کامل بخشهای مختلف این موتور جستجو بوده و با اضافه شدن بات های شرکت گوگل و استفاده از هوش مصنوعی این شرکت امکان مکالمه کاربران به صورت مجازی با این بات ها فراهم خواهد شد.

گوگل الو توسط توسعه دهنده مشهور Google Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.3 از 5 در گوگل شده و بیش از 10 هزار دانلود رسمی را هم به ثبت رسانده است.

ویژگی های Google Allo

  • دستیار گوگل (The Google assistant): دریافت پاسخ ها، یافتن اطلاعات جدید و انجام کارها بدون نیاز به ترک مکالمات
  • حالت ناشناس (Incognito mode): با استفاده از حالت ناشناس چت های خصوصی با رمزنگاری پایان به پایان انجام دهید و چت های مخصوصی را برای جلوگیری از باخبر شدن دیگران مخفی کنید. در این حالت پس از اتمام تاریخ انقضای چت تمامی اطلاعات به طور کامل حذف خواهد شد.
  • فریاد احساس و منظور (Whisper Shout): امکان ارسال پیام های خود به صورت بزرگتر و یا کوچکتر از حد معمول به جای بیان بلندتر منظور و احساس
  • پاسخ های هوشمندانه (Smart Reply): پاسخ دادن به پیام ها بدون تایپ کردن یک کلمه! این سیستم با بررسی پاسخ های ارسال شده توسط شما در طول زمان به متن و عکس های ارسال های شده در مکالمات پاسخ هایی مشابه در سبک شما را به دوستانتان ارسال خواهد کرد.
  • استیکر (Stickers): ارسال شکلک و استیکر های منحصر به فرد طراحی شده توسط هنرمندان و استودیوهای مستقل از سراسر جهان

برنامه های مشابه:


دانلود آپدیت اینستاگرام

دانلود آپدیت ایمو

دانلود آپدیت دایرکت اینستاگرام

دانلود آپدیت تلگرام ایکس

دانلود آپدیت اسنپ چت

 

دانلود آپدیت شیریت

دانلود آپدیت موبوگرام

دانلود آپدیت همراه بانک ملی

دانلود آپدیت توییتر

دانلود آپدیت تلگرام پلاس

دانلود آپدیت زاپیا

 

دانلود آپدیت فایل منیجر

دانلود آپدیت واتساپ

دانلود آپدیت ویسپی

دانلود آپدیت تلگرام فارسی

دانلود آپدیت اسنپ

دانلود آپدیت تلگرام

 

دانلود آپدیت گپ

دانلود آپدیت آپ

دانلود آپدیت فیلگرام

دانلود آپدیت همراه بانک ملت

دانلود آپدیت روبیکا

دانلود آپدیت لاین

 

دانلود آپدیت بیتاک

دانلود آپدیت ویچت

دانلود آپدیت تلگرام طلایی

دانلود آپدیت سروش

دانلود آپدیت هاتگرام

دانلود آپدیت وایرمسنجر

اسکرین شات

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.