دانلود EX File Explorer File Manage Pro مدیریتی فایل منیجر قدرتمند و شیک اندروید

EX File Explorer File Manager Pro یک برنامه مدیریت فایل جدید و شیک برای اندروید است که به شما اجازه می دهد تا با فایل های خود به نحوی مشابه به نحوه عملکرد آن در یک کامپیوتر کار کنید،کارکردهای این فایل میجر میتوان به: کپی کردن، چسباندن، انتقال ، حذف فایل،تغییرنام،مدیریت و دسترسی فایل ها و پوشه ها،فشرده سازی و استخراج و…. اشاره کرد.این برنامه از سیستم فایل محلی و از راه دور پشتیبانی می کند. شما می توانید به راحتی با فرمت های FTP، FTPS، SFTP و WebDAV کار کنید. علاوه بر این، شما می توانید فایل ها را مستقیما از این پروتکل ها مشاهده و بازیابی کنید بدون اینکه چیزی را دانلود کنید. همچنین شما میتوانید با فایل های انتقال فایل FTP و با پشتیبانی SMB کار کنید.این برنامه یک مدیر فایل ساده است که دارای هر ویژگی ای است که این نوع نرم افزار باید داشته باشد. علاوه بر این، آن یک رابط ساده و آسان برای استفاده فراهم می کند.

این اپلیکیشن برای اولین بار در ایران در سطح وب توسط پنجره سافت معرفی میشود.پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این فایل منیجر قدرتمند و شیک را از دست ندهید و نسخه آخر را برای همیشه از این صفحه دنبال و دانلود نمایید.

انتشار برای اولین بار در سطح وب ایران توسط پنجره سافت

ویژگی های برنامه:

رابط کاربری شیک و زیبا

امکان کپی – انتقال – تغییر نام و مدیریت فایل و پوشه ها

امکان فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده

ساپورت Otg

امکان استفاده از FTP، FTPS، SFTP و WebDAV

پشتیبانی SMB

و….

آخرین تغییرات برنامه: بدون تبلیغات مرور فایل آسان برش، کپی و چسباندن جستجو، دسترسی، ذخیره، انتقال، حذف و اشتراک گذاری فشرده سازی فایل ها برای صرفه جویی در فضا ذخیره سازی پشتیبانی از انتقال فایل با استفاده از FTP، FTPS، SFTP، WebDAV دسترسی به فایل در SMB



اسکرین شات

- - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.