دانلود نسخه کامل موزیک پلیر جدید اندروید Elite Music Pro

معرفی پخش کننده موزیک Elite Music Pro:

Elite Music Pro به شما تمام تجربه موسیقی جدید را به ارمغان می آورد. برای استفاده از رابط و بهترین کیفیت صوتی میتوانید این پلیر صوتی را انتخاب نمایید. شما می توانید آهنگ ها را با آلبوم ها، هنرمندان یا لیست های پخش فهرست کنید. پخش موسیقی دارای یک برگه جداگانه برای ثبت تمام آهنگ های مورد علاقه خود است، شما می توانید آهنگ ها را به لیست علاقه مندی های خود را از هر تب اضافه کنید. پخش موسیقی Elite از لیست های پخش پشتیبانی می کند، شما می توانید لیست های پخش خود را با آهنگ هایی که می خواهید نیز ایجاد کنید. این پخش کننده موسیقی دارای یک اکولایزر قدرتمند با BassBoost و Virtualizer است. شما می توانید از انواع ایستگاه از پیش تنظیم شده استفاده کنید یا پیش تنظیم سفارشی خود را ایجاد کنید.

نرم افزار Elite Music Pro در مارکت گوگل پلی با قیمت 0.99 دلار منتشر شده است و در حال حاضر بیش 100,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.2 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت  پنجره سافت نصب نمایید.

ویژگی های برنامه Elite Music Pro:

– پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی اصلی (mp3، m4a، wav، aac، amr، ogg و غیره) – اکولایزر با ایستگاه از پیش تنظیم مختلف – BassBoost و مجازی سازی – فهرست آهنگ ها با آلبوم ها، هنرمندان، علاقه مندی ها یا لیست های پخش – چند گزینه ای – صف سفارشی – اضافه کردن آهنگ به موارد دلخواه – شناسایی هدفون (قطع خودکار در قطع) – لیست های پخش خود را ایجاد کنید – آهنگ های تکرار یا زدن – زنگ تلفن را تنظیم کنید – به اشتراک گذاری فایل های رسانه ای – جزئیات کدهای (bitrate، فرکانس نمونه، کانال ها و غیره) – آهنگ ها، لیست های پخش را حذف کنید – انواع گزینه های مرتب سازی – گزینه بعدی را بازی کنید – تایمر خواب

اسکرین شات


لینکهای دانلود

اسکرین شات

- - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.