نسخه آخر و کامل IPTV Extreme Pro برای موبایل

نسخه جدید و آخر برنامه IPTV Extreme Pro 45.0 مشاهده کانال های تلویزیون با اینترنت اندروید

IPTV Extreme Pro نرم افزاری فوق العاده برای تماشای شبکه های مختلف به صورت آنلاین می باشد.این برنامه قادر به پخش شبگه های اچ دی بر روی اسمارت فون شما نیز می باشد.تمامی شبکه های در این برنامه به صورت رایگان قابل پخش خواهند بود اما برای استفاده از آن باید حتما یک سرویس اینترنت به گوشی شما متصل باشد چرا که تمامی کانال ها از طریق اینترنت به برنامه متصل می شود. با باز کردن برنامه شما یک لیستی را مشاهده می کنید که می توانید با اضافه کردن کانال های مختلف به آن یک پلی لیست درست کنید. اگر شما معمولا از VLC یا IPTV bouquet برای Dreambox برای تماشای تلویزیون استفاده می کنید، این برنامه برای شما است. لطفا توجه داشته باشید این برنامه هیچ کانال‌هایی ندارد. شما نیاز به استفاده از لیست IPTV تان برای تماشای کانال ها دارید. اگر ویدئوپلیر پیشفرض گوشی شما قادر به پخش ویدئو نیست پیشنهاد میکنیم پلیرهای VLC یا MX Player را نصب کنید. پشتیبانی از لیست پخش M3U، نمایش شبکه یا لیست کانال های تلویزیون، نمایش رایگان کانال ها و … از ویژگی های این برنامه می باشد.

ویژگی‌های برنامه : نرم افزار پخش ✤ کنترل توسط والدین ✤ پشتیبانی از کنترل از راه دور ✤ تهیه پشتیبان / بازیابی تنظیمات ✤ حالت پیش نمایش سبک یوتیوب ✤ پشتیبانی از لیست پخش M3U ✤ پشتیبانی از چند EPG (راهنمای تلویزیون) ✤ به روز رسانی خودکار EPG ✤ مدیریت نام مستعار EPG ✤ همه ارائه دهندگان EPG را شامل می شوند ✤ قابلیت دانلود در برنامه های تقاضا! ✤ توانایی ضبط زنده با محدودیت زمانی! ✤ بیش از 10 تم در دسترس. ✤ زمان ضبط ✤ مدیریت زمان سنج ✤ Autostart در تابع بوت ✤ تنظیم عملکرد یادداشت برای حوادث در راهنمای تلویزیون ✤ جستجو برای حوادث مشابه در راهنمای تلویزیون ✤ زمان EPG Sliding

ویژگی های اضافی در نسخه حرفه ای در دسترس هستند: ✤ بدون تبلیغات ✤ بسیاری دیگر به زودی .. دستورالعمل راه اندازی: * در ابتدا شما نیاز به اضافه کردن یک لیست پخش را با قرار دادن لینک M3U یا انتخاب یک فایل لیست پخش ذخیره شده دارید.

آخرین تغییرات : Added option to activate / deactive User-agent for HTTP requests * Fixed add Timer Issue


لینکهای دانلود

اسکرین شات

- - -

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.